torsdag 18 mars 2010

Minikånken!

Igår när de var här så fick Clara en tidig påsk/vårpresent av sin mormor, hon ringde tidigare på dagen och sa att Clara skulle få en present och undrade om hon fick välja färg själv. Vad är det då? undrade jag -En minikånken sa mamma då. Jag vet att hon har nämnt tidigare att hon (och morfarn såklart) ville köpa en sån till Clara. Fin va?! Hon fick välja färg själv, tidigare så har jag och F tittat på sådana och jag tyckte svart, F tyckte ljusblå men nu blev det en ljusgul med gröna band. Riktigt färgglad och vårig är den, blir toppen tills i höst och föris (min förkortning på förskolan säger helst inte dagis).

 Minikånken!

 Vi fick en blombukett av min mormor, superfin med hennes favorit blomma.

3 kommentarer:

  1. Visst är ryggsäcken fin!! Min sambo är fadder till en flicka som heter Mini i andranamn och vi köpte en sån rygsäck (men rosa färg) och den var så himla gullig. Den används tydligen flitigt när hon sover över hos farmor och mormor:=)

    Marika

    SvaraRadera
  2. Hagaströms SK:s färger!! Bra jobbat! ;) //Alva

    SvaraRadera
  3. Hejsan Linda!
    Kul om du trivs hos mig :)
    Så spännande att ni har bygge på gång och en liten sötis till dotter har ni också.
    Jag hade en mintgrön Kånken på 80-talet. Saknar den lite nu... ;) Kommer bli en bra väska till föris för dottern.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda