söndag 7 mars 2010

Lugn dag

Oj vilken lugn dag. Vi gör i princip ingenting, kollade lite vasalopp men lessnade innan täten gick i mål. F fixade både frukost och lunch. Sen åkte han till jobbet. Clara hoppar runt som den lilla groda hon är, vi leker lite hon sover konstiga tider och korta stunder är trött igen nu och klockan är halv sex, inte bra. Måste ut med Svea men det är reprisen på Grey´s. Känner mig sjukt rastlös men orkar inte gå ut på långpromenad, dålig matte. Den där fjällensemester när det hände nått hela tiden och stugan var full av socker har gjort att jag inte orkar nått men vill göra massor. Måste jobba bort sockersuget nu, vad vågen sa efter veckan vågar jag inte tänka på, nya tag i veckan får det bli. Lär hända massor, hur vi ska hinna slipa trappan fattar jag inte, dejt med Elin och Ella på tisdag förmiddag är i princip inbokad, sen ska jag en sväng till jobbet. På onsdag åker vi hem över dagen för att vara med F och gå på babysim. Senare i veckan ska vi hinna träffa min mormor och åka och hälsa på en av mostrarna, bror fyllde ju år förra veckan och då ska vi fira honom i helgen blev det bestämt idag. Jag har tagit på mig att göra tårtan för jag har blivit så sjukt inspirerad av tjejen med bloggen "Baka baka liten kaka" inte för att jag kommer att lyckas som henne men om man siktar mot stjärnorna ni vet.

Känner mig lite rörig och mosig i huvudet.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda