onsdag 31 mars 2010

Clara och Clara

Idag har en vän, som vi lärde känna i Stockholm när F jobbade där, varit och hälsat på. Hon heter också Clara. Det var riktigt roligt att träffa henne för det har hunnit gå några år, vi sa det tiden rullar på och allt man vill får liksom inte alltid plats eller att man får ihop det. Tur för oss att Clara har fler vänner i vår stad så att hon kom och hälsade på. Vi tog en lunch på stan och pratade och pratade.

Clara och Clara
Idag har vi också sagt upp vår lägenhet t.o.m. den sista juni/första juli men meddelat att vi kan vara avflyttade sista maj om nästa hyresgäst skulle vilja flytta in en månad tidigare. Sen blir det att bo litet, pyttelitet för att spara pengar till huset och alla möbler som vi kommer att behöva. 

Idag var det även "första" gången på babysimmet för det här steget, steg 2 har gruppen som helhet, men vi och Love går steg 3 fast i samma grupp som de andra. Clara och Love är tydligen sjöstjärnor sa fröken idag. Clara har fridykt flera gånger och sen fick hon träna på att hålla i kanten själv, det gick riktigt bra, starka tjejen!!! 

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig i skaplig tid men så hör jag någon som ropar från sovrummet, då står hon i sängen lillskruttan, söt som socker med sirap på.

1 kommentar:

  1. Åh ... så jag kan längta tillbkas till tiden då mina var små, ibland! fast de är goa nu med! *ler*
    :)

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda