onsdag 24 mars 2010

Babysimmet

Det har ordnat upp sig hyfsat iaf med babysimmet. Vi kommer att få fortsätta hos medborgarskolan. Dock så kommer vi att får fortsätta med de barnen som nästa vecka börjar steg 2, vi har precis idag avslutat steg 2. Simfröken sa att det får bli mer individanpassat och vi känner att det viktigaste är att hon får fortsätta varje vecka att vara i vattnet. Det finns en varm bassäng uppe på Lugnet men det är en sån där som det bara är plaskvatten i. Alltså så går det inte att dyka osv. Känner inte heller att det känns fullkomligt tryggt att gå och dyka med henne själv riktigt än. Även om det känns bättre och bättre för varje gång.
Vi älskar babysim!

Idag är det onsdag och det betyder ju babysim för oss, idag var Claras farmor med och tittade på och körde hårt med kameran så idag har vi fått en hel del kort med oss hem. Kul, kul! Idag har vi också kört fridykning och fröken skickade henne under vattnet mot mig och jag fick ta emot henne under vattnet och titta hur hon såg ut. Först så tittade hon på mig sen blundade hon precis innan jag tog upp henne. Superkul! Det var som att titta på ett sånt där kort med bebis under vattnet, fast det var på riktigt och det var vår bebis! Hur häftigt som helst. 
Mys med farmorn!


 
Sen blev det mer fart efter maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda