måndag 15 februari 2010

Förkväll - Carolina is back!

Den nyare versionen av programmet förkväll på fyran har jag verkligen inte gillat. Har saknat när Carina Berg och Carolina Gynning höll i rodret och höll sköna underhållande program varje eftermiddag. Den senaste veckan har det varit en del skriverier om programmet och Elisabeth Höglund. Det har varit fokus på åldersdiskriminering osv. Jag säger som många andra, har dessa skribenter och åldersfokuserade människor över huvudtaget sett programmet och Elisabeths insats? Troligtvis inte, hennes intervjuer passade inte in i det koncept som det känns att förkväll har. Ett glättigt underhållsprogram som ska vara relativt enkelt och just underhållande. Jag tycker inte att Höglund passade in. Iofs så anser jag inte heller att Yvonne Ryding och Carin Da Silva har känts så säkra i sina roller heller, men dock passar de programmet bättre. Det bästa som har hänt nu - Carolina is back! Sitter med fyran på i denna stund och genast efter denna halvtimme tycker jag att programmet har lyfts!


Vad jag hoppas att Carina Berg och Gynning kan ta över helt igen till hösten! Fast Carina är ju mammaledig och vem vet hur länge hon har tänkt att snusa bebis.

Hur som helst det var ett bra byte av fyran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda