fredag 12 februari 2010

Back at the base

Japp, vi kom hem helskinnade! Skönt, F körde faktiskt hela vägen så jag fick sitta i baksätet och underhålla Claran. Hon blev missnöjd efter ett tag. Att sitta fastspänd sådär i flera långa timmar är ju inte så kul och när vi kom hem så var det dags för blöjbyte och den långa turen i bilen hade gjort så hon fått märken efter blöjan i rumpen. Hon var alldeles knögglig. Nu är klockan tio och hon är i full fart med att träna "upp på knä" movsen, inte trött för fem öre verkar det som. Snart blir det dock bad och så får vi hoppas att hon somnar så hon är utvilad imorgon bitti när vi ska upp och iväg på Ellas dop. Ella Maria Linnea Larsson, Claras "bästis", ska nämligen döpas imorgon i soldatkyrkan i Gävle så det blev bara hem och vända för oss. Men vi är snart tillbaka igen inte så många mil är det inte den här gången.

Dagarna hos Emma och Jonas har varit riktigt mysiga. De bor i en liten stuga högt uppe i Kongsvinger med en vidunderlig utsikt. Tyvärr så glömde jag ju att ta kort på den söta stugan.

4 kommentarer:

  1. Hej! Åh höll hon sig uppe liksom nu? :) Saknar er redan, ni får komma tillbaka snart! Ramla på näsan? Inte alltför ont hoppas jag :) Hon blir en riktig vilding den där lilla tokan!
    Du får jättegärna låna kortet på stugan från min blogg om du vill :) pusshej

    SvaraRadera
  2. Eller vadå, du har ingen bild på vår stuga? Det har du ju visst det såg jag nu. Det var den där vita där om du minns, hallå?? ;)

    SvaraRadera
  3. Var det hon som sjöng på dopet?? Så fint! Åh vad stor Clara blir, det känns helt sjukt.. Det är ju ändå inte så längesedan jag såg henne nu men jag tycker att hon har vuxit masor?! Men de gör ju det, blir stora så himla fort..Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Ville bara säga förlåt för att vi ringde och väckte inatt, hoppas inte alla vaknade! Jonas ville prata med Fredrik och jag tycket att det var så skönt att prata med nån. Vi var nog lite skärrade båda två :(
    Hoppas dopet blev fint och att ni har en fin Alla Hjärtans Dag! Puss o kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda