tisdag 2 februari 2010

255 unika besökare och en award

Haha, va roligt. Kan tyckas att 255 inte är så mycket för dem som har flera hundra eller tusen besökare varje dag men jag tycker att det är mycket på bara tre veckor. Försökte lägga till en räknare från början men något vart fel och det blev ingen statistik fast jag visste att det var några få som var in och läste. Gjorde ett nytt försök och då fungerade det!



Sen har jag fått den här av sötaste Sandra det var ju roligt! Tack så mycket!
Nu till det svårare...

Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:

- Thank the person who nominated you for this award.

- Copy the award and place it on your blog.

- Link to the person who nominated you for this award.

- Tell us seven interesting things about yourself.

- Nominate seven bloggers.

- Post links to the seven bloggers you nominated


Sju intressanta saker om mig? Svårt, hur ska jag veta vad ni kan tyckas vara intressant?!

  • Har studerat i 4 år på universitetet i Örebro för att bli lärare mot grundskolans tidigare år, förskolan och fritidshemmet. Blev klar i juni 2007 med 180 p i ryggsäcken.
  • Träffade mitt livs kärlek på Hultsfredsfestivalen 2005.
  • Bodde i USA/Washinton state/ Mt. Vernon som utbytesstudent under läsåret 98-99 och missade snökaoset i Gävle.
  • Är rädd för döden, både när det gäller nära/kära och mig själv, att lämna dem man älskar i ett kaos av sorg och känslostormar. Trots detta så tror jag att själen på nått sätt finns kvar, typ som skyddsänglar.
  • Jag visste att det var ett "lejon" i min mage redan tidigt i graviditeten även om BF var före stjärnteckens övergången.
  • Tycker att barn är fascinerande! Oftast mycket klokare än vad den vuxna världen förstår.
  • Är så tacksam för att jag har berikats med tre underbara syskon.

Nu till den svåraste delen, att nominera sju bloggare. Många av de bloggare som jag läser har ju ingen aning om vem jag är. Bryr de då sig om att de har fått en nominering av mig? Jag kör för jag gillar iaf deras bloggar!


1 kommentar:

  1. Åh tack, va fint med nomineringen :) Jag ska göra min motprestation också, men nu ska jag sova! ;) Puss!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda