måndag 8 februari 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Grannen hade tyvärr bara fått sova 3 timmar inatt då den lilla sonen var helt ur balans. Så när det var dags för vår promenad så låg han och sov i sin säng och då vågade hon inte flytta på honom när han äntligen sov en stund. Vi gick själva och vädret var såå underbart! Sen hade Oskar sovit så då följde de med till öppna förskolan iaf.

Här kommer lite bilder från gårdagen och dagen i dag.

Ligger på golvet och chillar, snurrar runt, vänder sig och sånt som är roligt när mamman gör pannkakor.


Älskade!

"De åt någonting som såg så smaskigt ut till pannkakorna och jag fick leka med tallriken när den var tom!"

Kladd är riktigt roligt.

Dags för frukostgröten nu på morgonen, góa glada bruttan!

Söta, fina Svea.

Solen skiner och himlen är blå, vad det är härligt att leva då!

Ute på promenad i solen, sov bara 30 minuter sen var det mer spännande att sitta upp och ha koll.

Sen var det dags för lunch och vatten, roligast är det att dricka själv!

6 kommentarer:

  1. Åh sötskruttan! Längtar tills ni ska komma hit! När kommer ni imorrn? Jag har ju tyvärr blivit förkyld igen (kräp), så jag är hemma från jobbet idag. Men imorrn är jag ledig så ni får komma hur tidigt ni vill! Sen om jag är frisk så måste jag tyvärr jobba ons tors fre, men vi får se till att umgås riktigt ordentligt på kvällarna! Vi får höras ikväll, puss o kram!

    SvaraRadera
  2. Gud vilka fina bilder. Fick hon inte smaka pannkaka? Du kan väl skicka bilderna till min mail? Kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Jonas sa att ni kanske skulle åka direkt när Fredrik slutat jobba? Tänkte bara höra så jag vet när jag måste vara vaken :P kram

    SvaraRadera
  4. okej men då vet jag :) jag har inga pengar på telefonen, så därför kan jag inte svara där :P men när ni ringer imorrn så kan jag svara :) kramhej!

    SvaraRadera
  5. Hej igen
    Vi har byggt i Björke, 1 mil norr om Gävle. Det ligger nära havet och golfbanan. Vad roligt och spännande husbygget ska bli för er. Jag ska följa er framarsch.
    /Gabriella

    SvaraRadera
  6. Oj jag kommenterar hejvilt här. En fråga, hur får man texten mindre, för att ex. göra bildtexter? Det går inte!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda