fredag 7 maj 2010

"Tillsammans" kurs

Så mycket att göra så liten tid att sitta ner och skriva. Dagarna rullar på i hög hastighet och man hänger knappt med. Veckan har bestått av bebispromenad, babysim och en 90 min lyxig Spa-upplevelse igår för min trötta "mamma"kropp. Helt underbart var det, fotbad, helkroppsscrub, ryggmassage och insmörjd med skön lotion på hela kroppen, efter det ansiktsbehandling som kom från ovan. När jag gick därifrån så kände jag mig lätt som en fjäder och så sjukt tillfreds med livet. Idag känner jag mig inte lätt som en fjäder även om det har varit en rolig, lärorik och härlig dag. Jag och småtjejerna tog tåget till Gävle igår för jag skulle på kurs med jobbet idag och imorgon. Superkul var det att träffa alla arbetskamrater idag och rolig kurs, känner mig väldigt taggad inför hösten! Under kvällen så har vi träffat underbara vänner som kommit förbi och umgåtts, himmel va jag älskar mina underbara, fina. Tyvärr så är Clara gnällig och nere nu, tror det är tänder på gång så jag måste in och klappa rygg. Sen ska jag SOVA!

Hoppas F ringer snart och säger att vi faktiskt fått bygglovet i brevlådan idag, det skulle vara värt att fira men idag orkar jag faktiskt inte med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda