torsdag 13 maj 2010

Grått

Hua att titta ut idag. Inte blir man sugen att stoppa ner knyttet i vagnen och sätta på kopplet på hunden icke. Men måste man, så måste man. Grått, alldeles bara grått med massor av regn, himmel vad jag hoppas på ryssvärmen till på lördag. Det skvallras om en sådan på vädret. 21 grader säger de att det kan bli här uppe, tänk 21 grader, det känns som att då kan det få regna idag om det blir så på lördag. Naturen behöver regnet för att växa och grönska på sig, desto grönare desto finare och regnet får även pollenhalten att kännas av mindre, det är ju också det positivt.
 Grått, grått och regn, regn.

Tur att jag har ett "busigt" tittutande charmtroll som strålar som en sol!

Hör hur Barnen i Bullerbyn börjar på barnkanalen, jag älskar bullerbyn. Ja alla Astrid Lindgren böcker och filmer, har alla filmerna sen något år tillbaka, det är sådan nostalgi!

 Denna gråa dag så fyller världens bästa My 19 år,grattis söta du!
Bilden har jag lånat av sötnosen själv.

7 kommentarer:

  1. Hej igen :) Du har fått ett mail med nåt som jag tror du vill ha ;) puss

    SvaraRadera
  2. Men,här är det varmt och det skulle det väl vara i hela landet?
    :)

    SvaraRadera
  3. Om jag skulle visa mig i sådana icke kläder ... då tror jag jag blir inspärrad ...*ler*!

    SvaraRadera
  4. Oooh det lät ju supergott! Choklad OCH lakrits i kombo :) Det kan helt säkert slinka ned några såna bredvid Geishan.

    SvaraRadera
  5. Detsamma, detsamma till dig & din familj!
    Håller med om att det är grått och trist ute nu :(

    Krammmmar!

    SvaraRadera
  6. Jaha ... så fort vi skulle bege oss iväg på fest med bilen (turligt nog) så ösregnade det!
    Men idag hoppas ni har härligt väder ... :)

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda