måndag 24 maj 2010

Packning "på riktigt"

Nu har vi bestämt oss för att vi ska flytta med oss alla grejerna till G i helgen som kommer. Så nu packar vi kläder för fulla muggar. På torsdag kommer F´s pappa upp med hästtransporten (som vi hoppas att vi får låna om hans sambo inte ska iväg på nån hästgrej) så då går flyttlasset med allt vi får med. Sen åker vi tillbaka någon annan dag för att städa ur. Känns skönt att ha bestämt det här nu, jag har ett litet kontrollbehov och om jag inte vet hur det blir så går jag med en molande klump i magen. Nu är den borta! 

På fredag ska jag vara med kollegorna på planeringsdag inför hösten. Det har varit oklart om jag skulle få vara med men jag pratade med vår rektor idag och hon gav grönt ljus. Det är jag jätteglad över då jag tycker att det känns viktigt att få vara med och diskutera hösten så att jag inte kommer tillbaka i augusti och har noll koll. Efter vi har haft planeringsdagar så brukar det bli en after work, ska väl försöka hinna med en cider iaf innan jag, förhoppningsvis, blir hämtad för att åka hem och byta om innan bion som börjar 18.15. Wohoo Sex and the City 2, sen blir det ut på nån pub igen för några drinkar eller annat och dansa hoppas jag att vi ska göra!!! Är såå sugen på att dansa, det var längesen nu. Ska bli så himla kul, det kommer att vara full rulle i helgen. Har en kär vän, Sandra, som fyller 30 år på lördag och henne firar vi nog på söndag, om det går för henne, då det är så mycket att göra under lördagen. På söndag är det även min första mors dag, hoppas på frukost på sängen.

Nä nu mera packning eller kanske lite yoghurt i magen.

2 kommentarer:

  1. Vad jag känner igen det där med att vilja ha kontroll!:) Är lite nervös över det faktum att maken har valt ut alla vitvaror utan att jag varit med. Har ingen aning om vad det är jag får!:) Känns lite jobbigt...
    Var försiktig i solen nästa gång!;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är kllart att det går bra :) pappsen kommer också på söndagen. sjäälv tycker jag att det är ganska skönt när inte alla kommer precis samtidigt! :)kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda