fredag 14 maj 2010

Sex and The City 2

Syster ringde häromdagen "-Du vi måste se SATC 2 tillsammans!" Taget, klart vi ska det och samtidigt som hon sa detta så tänkte jag att vi bjuder med My som en födelsedagspresent. Förhoppningsvis så följer söta Mariana med också. Nu är iaf 4 biljetter bokade till den 28 maj, vi kör på den tidigare föreställningen så kan det kanske bli nån drink eller annat efteråt. Förhoppningsvis så ställer någon av karlarna upp på att hämta oss. Det är något att se fram emot i detta, fortfarande gråa väder!


2 kommentarer:

  1. Är det någon som tror mig om jag säger att jag inte sett ett enda avsnitt, överhuvudtaget? Det är sant!
    Lycka till med filmen!
    :)

    SvaraRadera
  2. ååååhhh vad kul!!!! Ska alla se premiären?! Någon måste ju vänta och se den med mig! ;) M är nog inte så sugen...

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda