torsdag 14 januari 2010

Inredningsdrömmar


Sitter och läser bloggar om inredning. Jag längtar så tills huset blir färdigt och vi får börja fylla det och göra det till vårt eget lilla näste. Jag gillar alla de inredningsbloggar med mycket vitt och shabby chic men känner ändå att när vi väl sätter igång så måste det finnas en gräns för allt vitt. Jag har ju alltid varit torsk på svart och mörkbrunt så man får ju mixa och matcha så att man själv blir nöjd och trivs. Ett stort MINUS för svart och mörkbrunt är spåren av damm, de dyker upp sekunden efter att man har dammtorkat och det är inte alltid så kul. Finns ju annat man vill göra än att dammtorka hela tiden. Nått som jag också verkligen gillar är alla de små prydnadssaker från Thailand. F är dock inte så mycket för prydnassaker, han säger att i bokhyllan ska det vara böcker, det är för mycket tjaffs om inte böckerna får plats. Så efter jul fick jag tränga ihop mina "pryttlar" för han fick ca 40 st August Strindberg böcker av mig. Jag får väl skylla mig själv. Men när huset är färdigt helt så ska ju F få sitt efterlängtade bibliotek så då får böckerna vara där och mitt tjafs vara framme!!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha :) Ett riktigt roligt inlägg du gjort systeryster :) Tack för skratten!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt med en blogg, lägger genast till dig på favoriter.
    Kram på er!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda