söndag 3 januari 2010

Clara 5 månader

Jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen. För 5 månader sedan låg vi inne på förlossningen mitt uppe i alltihopa. Hon var påväg att komma ut för att möta världen, idag är hon en aktiv liten tös som går runt i sin gåstol, skrattar och leker. Va fort det går och underbart är det att få följa alla hennes framsteg. Älskade unge!

Imorrn ska jag ta och ringa entreprenören och gå igenom de nya tankarna inför huset, vi har bytt storlek sen vi träffade honom. Insåg att det skulle bli alltför dyrt och 210 kvm är faktiskt väldigt stort! Tänk att städa det, 180 kvm räcker gott och väl, även det är stort och vi får plats med alla rum som vi vill ha.

Nu ska jag försöka få upp F som jobbade natt inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda