fredag 1 januari 2010

En resa som gör mig lite nervös

Ett nytt år och decennium är kommet då ger jag mig in i denna värld.

Att planera inför ett husbygge är oerhört stor och herre jeeses vad det kan göra mig nervös ibland. I denna dag väntar vi på att den nya tomtgränsen ska dras av lantmätare och sen ska vi få iväg ansökan om bygglov. Entreprenören är bestämd och det känns som att det kommer att bli ett givande samarbete med en gedigen husbyggare.

Än så länge så testar jag bara denna bloggvärld vi får se hur det går, om det ens är något för mig, för egentligen så känns det som "vem vill läsa det jag skriver" men ähh jag provar!

Mot Skrolycka - förövrigt hämtat ur Selma Lagerlöfs bok "Kejsaren av Portugallien", en fin bok som blivit till film. jag rekommenderar dem båda varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda