fredag 8 januari 2010

Duktig kicka!




Hon var så duktig igår Clara, rullade från mage till rygg och tillbaka igen fyra gånger innan hon lessnade. Sen förflyttade hon sig på nått märkligt sätt, jag hann inte med att se, från mitten av filten till en bit utanför. När jag tittade på henne låg hon och pillade på skarvsladden, den måste alltså också flyttas/gömmas på nått sätt. Vi har fått köpa dörrar till tv-bänken för annars åker alla dvd-filmerna ner på golvet när hon röjer runt i gåstolen. Datorn står även den illa till, hon ääälskar att dra i alla sladdar som finns!

My babe - my love!

3 kommentarer:

  1. Ooh va kul! Klart jag kommer följa vad du skriver. Så spännande med huset! Och lilla Clara, hon växer ju så det knakar. Är det ok att jag ser mig som hennes bonusfaster? :) Ser fram emot dopet och att ni ska komma hit sen! Puss o kram!

    SvaraRadera
  2. Roligt Emma, jag kollar fortfarande din varje dag ;) Klart du är bonusfaster! Vad skulle du annars vara?! Hihihi, ja det ska bli kul å träffa er snart igen! P&k

    SvaraRadera
  3. Va bra! :D Ang årskrönikan så tog den sjukt mycket tid! Jag önskar att de kunde komma på nåt enklare sätt att lägga in bilder... :P Puss

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda