onsdag 7 april 2010

Undrar...

...om våren hittat hit på riktigt

...om det är på riktigt att vi ska bygga hus

...hur det skulle kännas att vinna 124 miljoner på lotto

...om vi snart kan bestämma oss för vilken entreprenör vi ska ha

...om vi kommer att smälla av på att bo i en stuga på 24kvm tills huset är klart

...om jag ska laga lite mat kanske

...om vi ska börja packa ner sånt vi inte använder i kartonger så att det inte blir allt på en gång

...om F kommer hem snart

...vart ifrån allt damm och grus egentligen kommer ifrån

...om jag ska ta fram dammsugaren

Undrar också över mycket annat, är rätt trött efter helgen och tankarna far i huvudet. Var ute på promenad lääänge idag och inte slutade de snurra när jag kom hem. Idag ska vi på babysim och då blir det annat att tänka på tex. "äpplen och päron sitter på kanten när de är mogna så ramlar de ner, ett, två, tre HOPPA!" Då hoppar lillstumpan ner i vattnet.

2 kommentarer:

  1. Bra att du iaf gick från STORA ting till mindre mer ... enklare att lösa! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt att gå runt och undra. Befinner mig i samma situation. Jag har insett att man fortfarande har hela livet framför sig och att allt faktiskt löser sig. Ofta till något väldigt bra.

    Tänk om en himla massa år, när barnen är stora osv. så kommer man sitta och längta tillbaka till den tiden då allt rullade på och att det varje dag hände något. Stora som små beslut. Jag försöker ändå njuta i mitt kaos och hoppas att man en dag tänker tillbaka med ett leende på läpparna.

    Marika

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda