måndag 26 april 2010

Mör

Kroppen är mör, knoppen är mör, trötta som aldrig förr men kämpar på ändå. Tomten kommer aldrig att bli sig lik igen, vilket är mycket positivt. Idag hade vi ett möte på förmiddagen med ännu ett husföretag och vi börjar väl så sakteliga komma fram till vem/vilka vi vill bygga med ,men det får ni veta när allt är klappat och klart på den fronten. Efter mötet drog vi tillbaka, åt lunch och drog på oss röjarkläderna. Idag var det "bara" jag och F där ute på tomten som drog gick med röjsåg och motorsåg men det gick bra ändå. Nu är jag inne med Clara, för mormorn (mamma) som har varit barnvakt skulle ut och springa lite, far min kom hem från jobbet och gick ut för att hjälpa F så nu är det de två som sliter som djur. Det kommer bilder så lugn i backen!  Dock inte just nu för nu ska jag krama på och mysa med min lilla snutta.

1 kommentar:

  1. Ni har varit enormt duktiga och effektiva de här dagarna. Ni blir nog nöjd när ni bestämt er för vilken "byggare" ni vill ha. Men det blir nya beslut att ta framöver. Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda