söndag 18 april 2010

Hinner inte med

Det är mycket nu, får svårt att få tid till att skriva. Jag springer efter en liten tjej som tar sig upp överallt nu. Så jag möblerar om, städar och flyttar saker stup i kvarten. Hon ställer sig upp mot sin gåstol och använder den som en lära-gåvagn, tar tag i den och spatserar iväg utan några som helst problem. Nu önskar man att vi bodde större så hon hade ytor att röra sig på. Gåstolen kommer nämligen inte över våra trösklar så det är i vardagsrummet hon får hålla till lilla gåfröken.
I helgen har vi haft kalas för 3 födelsedags"barn" 25,24 och 23 år blir de under nästa vecka. Jag har innan dess städat som en tok medan F har jobbat. I fredags var jag med två tjejkompisar på Alice i Underlandet, vilken snygg film och riktigt bra, har du inte hunnit se den så gör det! Jag kommer att gå på den igen när det har kommit en 3D biograf i närheten.

6 kommentarer:

  1. Kom till mig å gå med mig :) Vi har 3D här i Jkpg... Puss

    SvaraRadera
  2. Rekommenderar den i 3D, jag var skeptisk men den var väldigt bra!
    :)

    SvaraRadera
  3. Våren är en tid som man sitter mindre inne framför datorn och TV och jag känner också att tiden inte räcker till. Och jag har inga barn att ta hand om:=)
    Kram M

    Ps. Om 40 min är det kontraktsskrivning hos A-hus, pirrigt värre, men jättekul!!

    SvaraRadera
  4. Precis så har mina barn använt gåstolen också :) Lära-gå-vagn var totalt ointressant. Visst var filmen bra! Jag trodde att den skulle vara bra, men den var ännu bättre :) Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Vi väntar på lantmäteriet som ska flytta pinnarna så att tomten blir större. den blir större åt dom som stycker av den, så det ska inte vara något som blir ett problem. Därefter ritas huset och garaget upp exakt på tomten via ritningen, och sedan ansöks det om bygglov. Går det som man hoppas så ska bygglovet finnas vid midsommar. Det fanns bygglov på tomten förra året (ett par som skulle bygga som skilde sig mitt i planeringen) så bygglovet ska nog heller inte bli ett problem. Hoppas att allt går som på räls...isåfall bor vi i huset i feb 2011:=)

    SvaraRadera
  6. Hallå, hallå!

    Hur har din helg varit?

    Kramar Kramar!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda