fredag 2 april 2010

Jag mår illa


Anna och Andreas är här och idag hyrde vi film och såg denna "Orphan" jag mår så illa, vilken film alltså. På ett sätt relativt förutsägbar men på många andra  inte och så fullkomligt jobbig och nästan vidrig. Men vill man se psykologiska thrillers så får man väl skylla sig själv. Hua, vi ser många rysare och psykologiska thrillers för vi gillar det, men så här har jag inte reagerat på mycket lång tid. Fy farao, gillar ni den här typen av filmer så se den, vi bestämde oss för att inte se det alternativa slutet. Kanske ni väljer att göra det?

3 kommentarer:

  1. Jag vägrar sedan långt tid tillbaks att se den här sorters filmer ... jag är helt enkelt för feg och inbillar mig en massa i månader efteråt! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  2. Det är inte alls min typ av film. Tycker det är fruktansvärt läskigt. Men smaken är som bak.. !!
    Glad Påsk på er och ta hand om varandra!
    Marika

    SvaraRadera
  3. Hej igen..
    Du har fått en award av mig! Titta på min sida om vad detta innebär!

    Kram
    Marika

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda