söndag 11 april 2010

Kinderna bränner

Underbara dag! Vilket tjat det blir om vädret från alla håll efter denna långa vinter och nu när våren äntligen är här - men visst är det härligt! Idag har vi varit ute massor, promenad kring stan, ute på loftgången med filt under Clara och sen sussade hon i vagnen och jag lapade sol som om jag inte hade sett den sen i oktober. Efter det gick vi ut och gungade en sväng och promenerade Svea. Clara älskar verkligen att gunga så nu är det en daglig ritual här hemma. Imorrn ska vi försöka få med F ut så han får se henne in action i gungställningen och kanske ska vi ta och köpa vårens första mjukglass som ska ätas i solen. De har faktiskt lovat ännu bättre väder till imorrn och jag hoppas att det hålls. Ska försöka komma ihåg kameran då!

Kinderna bränner och några av fräknarna har kämpat sig fram - me like!

1 kommentar:

  1. Åh så härligt! :) Här var det sol på förmiddagen, men när vi åkte hem från Ronjas dans mötte vi en tjock dimma strax innan
    Furuvik och det var riktigt kyligt här hemma! Knasigt att det kan vara sådan skillnad på Gävle och Skutskär :s Men idag är det alldeles blått på himlen och riktigt skönt redan nu :)

    Svar: jaså han var också rädd? hihi ja barnen är alldeles övertygade om att de där små krypen bits, och det HÅRT tydligen. Det dök upp en igår också och det blev inte mindre panik då, så det verkar inte hjälpa att jag försöker förklara att de där små, små myrorna inte kan skada mina stora tjejer ;)

    Kram på er!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda