onsdag 21 april 2010

Flyttlådsinvasion!

Vardagsrummet är i belägring av tio flyttlådor upptagna från förrådet , som ska fyllas till bredden. Tio till står i köket och väntar på att fyllas. Jag hatar verkligen att flytta, känns som att det räcker nu! Från G till Örebro, från Örebro till Sthlm, från Sthlm till Umeå och från Sthlm till G, sen från Umeå till Falun och från G till Falun nu tillbaka till G och 24kvm, sen från 24 kvm till 180 kvm hus. Hängde ni med?! Ser fram emot den sista flytten för fy sjutton va vedervärdigt det är att packa ner och packa upp. Nu är inte ens allt uppackat eftersom vi visste att vi inte skulle bli längre än ett år, drygt är det ändå. Mycket av de vi packar ner nu ska "magasineras" för vi har inte plats med det i den lilla stugan. Massor med saker utspridda lite överallt blir det nu då.

Lika bra att jag fortsätter!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle behöva en del av lådorna för att rensa bland allt jag har och både kasta och spara (tyvärr så gör jag det sista allra mest ...)!
    :)
    Förstår dig!

    SvaraRadera
  2. Ni gör det helt sjukt bra. Är inte avundsjuk på er. En annan har ju bara flyttat en gång:)

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda