tisdag 20 april 2010

Tävling på Vi föräldrar

Såg att Marika med bloggen "Min Lycka" länkade till en tävling på Vi Föräldrar. Hennes syskonbarn (?) är anmäld. Det handlar om omslagsbild på tidningen. Tror ni att jag kunde låta bli att anmäla världens sötaste kicka?! Nix, nu är hon anmäld och ni kan rösta här! Så rösta nu!

F fyller 25 idag och det firades på morgonen med en ordentlig brunch på sängen, äggröra, bacon, frallor med ost, juice, kaffe och blåbärsbakelse. Jag och Clara var iväg en sväng till Maxi för att inhandla så att han kunde få en lyxig frukost till paketen.0

Grattis älskling!

ps. glöm inte att rösta på sötnosan!

4 kommentarer:

  1. Jag har röstat! :)

    Ska ni hitta på för mysigt idag då?
    Nåt nytt på byggfronten?

    Ha en mysig onsdags morgon! Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hihi...ditt barn var också världens sötaste ser jag:=) Det var ett bra intiativ, Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Röstat o klart! Kramar från Farmor.

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda