fredag 9 april 2010

Gung gungeligung

 Idag har vi varit ute och gått med mammamaffian som blev föräldramaffian. Vädret var inte kanon på förmiddagen så det blev ingen lång sväng innan vi gick hem till oss för att äta ugnspannkaka med blåbärssylt och glass. Riktigt trevligt och Loves pappa smälte verkligen in i gänget, öppen och pratglad som oss andra. F var hemma idag också så han förberedde pannkakorna så att det i princip var färdigt när vi kom från promenaden, kanoners!

Det här var skoj, tyckte Clara!

Sen var det bara jag och tjejerna kvar hemma, jag klädde på Clara och så gick vi ut i parken bredvid för att prova den lilla gungan -  det var superkul! Vädret blev bättre, solen sken och fåglarna kvittrade. Tänk att våren är så härlig ändå!

Gung gungeligung!

Kolla glada tjejen på sin första gungupplevelse!

5 kommentarer:

  1. Vilka underbara gungbilder. Och videon var så kul för att man kunde höra hennes små ljud. Gumman lilla. Vad fin barbamössan och vantarna är! Kerstin hade berättat om dom.
    Kram på er och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, gud va roligt hon verkar ha! Såna små söta ljud :) Nu blev jag sugen på att gå ut och gunga in våren jag med. Ska se om jag får med mig Jonas på nåt sånt imorrn. Sist vi gungade var på en gungbräda och han tog i så jag flög av.. eh aj. Hoppas på bättre lycka nästa gång. Puss på er!

    SvaraRadera
  3. Lilla gofisan. Det där gillade hon. Vad stor hon såg ut där hon satt.

    SvaraRadera
  4. Sötnosar! Hon ser så glad ut och full med liv! Saknar er! Hoppas att ni mår bra och att husplanerna går bra.
    Kramar från oss

    mariana

    SvaraRadera
  5. Nej du, det vet jag faktiskt inte. Har inte varit med om det tror jag. Va knepigt!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda