måndag 2 augusti 2010

Ettårskalas!

Våran lilla tös fyller, som jag redan nämnt, snart ett år. Närmare bestämt den 3 augusti, men idag  (söndag, jag sitter uppe som den nattuggla jag är) hade vi kalas för vänner och släkt. Många kom och roligt och trevligt var det. Tänk vad tiden går fort, för ett år sedan var vi på inflyttningsfest och mitt vatten hade gått på morgonen. Nu finns hon hos oss och vi kan inte tänka oss ett liv utan guldklimpen.

Jordgubbstårtor med ett litet ljus på varje!
Många presenter fick hon, vi tackar alla så väldigt mycket för uppvaktningen och presenterna.
Såklart man får äta tårta själv på sitt allra första födelsedagskalas!
Mera paket och lek.
En bärsele/ryggsäck fick hon också, och himmel vad hon tyckte att den var skoj.
Tjejerna hade jätteroligt tillsammans.

Tack för idag alla ni som var här och firade Claras ettårsdag!

Jag tackar också för uppvaktandet av mig, man går ju och fyller 28 år på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda