fredag 13 augusti 2010

Fredag!

Clara och F var och hälsade på på mitt jobb en sväng idag, hon hade så kul i sandlådan att hon blev arg på pappan när de skulle åka.

Första veckan tillbaka på jobbet, efter ett år, är arbetad. Jag gillar verkligen mitt yrke och min arbetsplats så trots att veckan tillbaka i "verkligheten" har varit tuff så har det varit jätteroligt. Kollegorna verkar även de vara glada över att ha mig tillbaka, en av tjejerna på min avdelning kallade mig igår för vitamininjektion och det kändes superkul. Nu är det ändå riktigt skönt med fredag. Mys med familjen hela helgen, på söndag kanske det blir en tur ut till havet för bad ,vädret verkar lovande så det hållet vi tummarna för. Nu är det dax för godis och film, fredagsmys får en helt annan mening när man jobbar i veckorna.

Hoppas att ni får en underbar helg!

1 kommentar:

  1. Oj, här händer det saker i husbygget! Vad roligt, och vad spännande att få se det färdiga resultatet!

    Ha en mysig söndag! Kramar Maria

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda