onsdag 22 juni 2011

Naglar

Den 7 juni var jag till frissan, bästa Anette klippte och slingade håret, och sen gjorde naglarna hos en tjej som heter Karen. Det är flera av mammorna på jobbet som går till henne och de har rekommenderat henne varmt. Hon jobbar med en till tjej som heter Amanda och har stället "Mina naglar" här i stan. Dessvärre satt inte mina naglar bra alls och i söndagskväll släppte en så jag ringde om en ny tid på måndagen, den kvällen släppte nagel nr 2 men som tur var hade Karen en avbokning igår så jag fick komma. Hon fixade alla mina naglar både de som lossnat och sen fyllde hon i de andra. Jag behövde inte betala ett öre, vi hade pratat om halva priset för återbesökstid då jag ville fixa allihop men när jag skulle betala ville de inte ha något. Det kallar jag verkligen service!
De båda trodde att det kan ha med gravidhormonerna att göra, att naglarna inte sitter så bra. Jag börjar fundera om de kan ha rätt för redan idag ser jag på några naglar att de släppt något i någon kant. Hoppas nu att alla sitter tills bäsen kommit då hormonerna tar slut och de fina naglarna sitter, är grymt nöjd med dem!

4 kommentarer:

  1. Farbrorn gav upp först. No more skägg. Blir inte lillebror sugen på att komma ut och kika så säg? :)

    SvaraRadera
  2. Brukar gå och fixa mina naglar också och jag gillar fransk manikyr bäst!:) Jag har bra, egna naglar, men det är mammalyx att sitta där och få dem filade och målade. Hoppas att dina sitter kvar länge till.
    Kram grodmamman

    SvaraRadera
  3. Hej Linda! Minns nu inte riktigt hur jag hittade hit ute i cyberdjungeln, men väl värt besöket. Så kul att titta tillbaka på ditt husbygge. Just nu bygger jag också hus och som du säkert vet är det allt man "äter, sover, drömmer" för tillfället. Gillar din "lilla röda stuga" där i skogen.
    Tack för titten, jag kommer definitivt åter.
    Anette :-)
    PS Snygga naglar & lycka till med nya bebisen!

    SvaraRadera
  4. Kul att fixa till sig lite!;)
    Ha en bra midsommar!
    Kram Marika

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda