måndag 27 juni 2011

41+2

Nu börjar det bli ordentligt jobbigt att vänta på den här lilla killen som verkar ha det så himla mysigt i mammas mage. Jag var helt inställd på att "gå över", man räknas ju egentligen inte som överburen förren 14 dagar efter BF men ni fattar, Clara kom 10 dagar efter BF alltså på 41+2, om det kan man läsa om här. Det är som idag och inte ligger jag på nån förlossning idag inte och snusar på en underbar liten bebis, icke sa nicke. Att "han kommer när han är redo" börjar i mina öron låta lite tröttsamt även om jag vet att det är sant. Jag trodde inte att jag skulle gå över mer andra gången än den första.

Trots att det känns pessigt just idag för att det var dagen då Clara ville komma ut och jag tycker att brorsan borde vilja träffa oss, så har vi haft en kanondag. Hela familjen har umgåtts med hela vår "bästis"familj. Vi frågade Clara vad hon ville göra imorse "träffa Ella" ropade hon glatt så vi ringde dem och de ville gärna hitta på nått. Så det blev en tur till Stadsparken för lek, sen lunch på stan, lite shopping och sen bad hemma hos Ella.
Tack för att ni förgyllde vår dag!!!

1 kommentar:

  1. Förstår dig fullständigt! Vår dotter är född i v 41+5. Mycket dryga dagar det sista.
    Håller tummarna för att lillebror snart kommer ut!
    Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda