torsdag 16 juni 2011

Kanelbullar

Inte kunde jag hålla mig ifrån bullbak heller. F sa idag, "vissa kvinnor kan få dille på murbruk och andra konstigheter när de är gravida och du, du bakar typ 28 olika bakverk på lika många dagar du". Nu tänkte jag skriva att jag inte ska baka nått mer men jag har ju handlat hem för att kunna göra några daimkakor också. Väntar bebis många dagar till så blir det säkert sådana också men sen får jag ge mig! Vi har ingen plats kvar i frysen nu och vi skulle ju göra matlådor också.

Nu ska jag vila och senare idag blir det besök hos barnmorskan.
Hoppas du får en fin dag i finvädret som återvänt, iaf här och just idag.

2 kommentarer:

  1. Härligt med en frys full med godsaker!;)
    Jag putsade fönster det sista och riktigt klokt var väl inte det heller att klättra omkring höggravid och balansera på arbetsbänkar och bord!:)
    Lycka till när det väl är dags för lillebror att komma ut!:)
    Kram grodmamman

    SvaraRadera
  2. hej linda,vicken fin blogg du har,fick insperation av dig att baka när ja såg dina fina bakverk,du har aldrig tänkt på att bli bagerska:)du skulle gö suxe`. så nu ha ja osså laddat inför kommande gäster.ha de gott o kram från jenny fröberg

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda