torsdag 2 september 2010

Hus med panel!

Idag har vi varit och städat en sväng på bygget. Nästan hela huset har nu panel. Bror Jonas har varit och målat med Falurödfärg idag så nu är lite mer än halva framsidan röd! Jag och F var på bygget mellan ca 16-22 igår och målade, var inte superlätt på slutet när mörkret hade fallit och vi inte hade några lampor. Små, små steg uppe på ställningen blev det. Imorrn ska jag se till att få med mig kameran dit och knäppa lite kort, har varit dålig på att dokumentera i veckan, men mellan jobb, liten C, mat, målning och sömn så har det glömts bort. 

Imorrn blir en spännande dag, jag ska med C på inskolning på föris. Idag så fick F gå in och sitta i personalrummet ganska tidigt och hon var ensam under lek ute, lunchen och när hon skulle sova. Får se hur mkt jag blir sittandes där imorrn. Jag har förberett mig med jobbdator, idrottslektionspapper och almanackan så jag kan hålla mig sysselsatt med viktiga saker. Missar två timmars planering på jobbet och timmarna är dyrbara när neddragningarna har gjort så vi har färre nu än innan jag gick på föräldraledigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda