söndag 19 september 2010

Rösta!

Hoppas verkligen att alla där ute går och röstar idag. I Afghanistan dog minst 14 personer igår då de var påväg till vallokalerna. Du riskerar inte ditt liv genom att använda dig av din rättighet som samtidigt är din skyldighet för ditt land, för dig, för dina medmänniskorna, för naturen, för miljön, för framtiden. Jag tänker inte tala om för dig hur du ska rösta, jag vill bara att du SKA rösta oavsett om du röstar röd/grönt, på alliansen eller blank, tillsammans kan alla vi som inte vill ha in SD i riksdagen hjälpas åt.

Nu ska jag gå och måla lite mera och sen städa där borta på "torpet". All målning är alldeles snart klar! Iaf den som sitter upp, det är lite vitt och lite rött kvar på entrén men eftersom det inte sitter upp än så gör vi inte det då spikhuvudena måste målas över.

Hoppas ni har haft en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Vad det händer grejor med ert hus!
    Vi fick förtidsrösta då vi tillbringade valdagen på Rhodos!:)Vi hann se lite av valvakan innan det var dags för hemfärd.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rösta är vår ju vår demokratiska rättighet och jag hoppas att många röstade i söndags! Men det där med SD i riksdagen kan man ju diskutera tills man blir blå...!!!!!

    SvaraRadera
  3. Du har en överraskning att hämta på min sida;)

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda