tisdag 29 juni 2010

Sandbankarna


Idag har vi varit och badat i havet, första gången för lilla stumpan. Mormorn, gammelmoster B, gammelmorbror T, och min kusin B var med oss. Efter ett tag kom bästa fröknarna Nyqvist, det var så härligt att få träffa dem och det blir iaf en gång till den här veckan också.

Bad gånger tre har det blivit för Clara idag, havet, plaskpoolen hemma och sen badkaret. Hon älskar att bada vår underbara unge. Slagit huvudet har hon gjort på kvällskvisten, ser lite ut som en enhörning men så kan det bli när man är uppe och går och går bråttom.

Får se hur det här funkar från mobilen.

Uppd. Se det funkade, nu vet också jag hur man bloggar från mobilen!

2 kommentarer:

  1. Följde du min länk? :) Det verkar ju funka finfint! Åh hon är så go sötskruttan! Jonas ringde imorse också, jag skulle hälsa till alla. Allt lät bra, de verkar ha det toppen :) Kram till alla!

    SvaraRadera
  2. Jajjamen, och jag jobbar hela helgen :S Men men, det har ju gått förr så. I värsta fall får vi väl ringa på F om allt blir utom kontroll ;) Nu ska jag lägga mig i min bastu, dvs lägenhet. Kram o gonatt!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda