fredag 11 juni 2010

Efterfest

Lille lillebror blev idag stor, sprang ut från trappan med studentmössan på huvudet och lyckan tindrade i ögonen. Det var så man blev rörd, lyckliga studenter är härliga att se. Just nu hör jag, här uppe i stugan, hur de partar nere i huset hos mamma och pappa, sista stoppet för NV3A var här ute och här håller efterfesten på för fullt. De sa att de har haft en underbar dag och en grym kväll, nöjda studenter. Det är svårt att låta bli att tänka tillbaka på sin egen studentdag såna här dagar, det var så underbart - 8 år sen nu, tiden går ju faktiskt fort.

Grattis alla Vasa studenter idag 2010-06-10 en dag ni aldrig glömmer. Speciellt grattis till "mina" finingar i NV3A ni vet vilka ni är!

1 kommentar:

  1. Tack tack :) Den heter Awesome Inc., kommer inte ihåg vilken jag valde av de modellerna, men någon simpel, ville ju bara ha vit bakgrund. Sen har jag bara ändrat färgerna på ramar, länkar osv. Bara genom att klicka på ex. "ram" och sedan valt färg, inget kodkrångel, det gick i ett nafs :) kram!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda