onsdag 25 maj 2011

Grävning

Nu är grävningen igång igen. Det är så otroligt mycket som ska grävas planeras och grejas med på vår tomt. Köper du en "färdig" tomt som är till för att bygga hus på är det en hel del som ska fixas, men när du köper en skogstomt är det nästintill bedrövligt mycket som ska fixas. Å andra sidan är den sjukt mysig och potentialen är enorm. Bara vi kan tänka små steg åt gången och ha tålamodet att den är ett evighetsprojekt i sig så blir det kanon.
Nu blir det snart lunch, jag håller nämligen på att grilla lite kyckling. Vi låtsas att det är helg eftersom F är ledig nu i två dagar och jobbar i helgen.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ju ha en enorm tomt. Jag är glad att jag slipper göra i ordning en så stor tomt. Men att ha en färdig hade inte gjort mig nåt hehe.

    Hoppas ni får en mysig "helg" tillsammans. Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Å andra sidan kan nu ju få en ganska unik tomt!:)
    Skönt att vara ledig nu den sista tiden innan bebisen kommer, det kan man behöva när man jobbar i de yrken vi har!
    Kram grodmamman

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda