söndag 22 maj 2011

Tapetsera

Imorgon efter jobbet kommer min moster Carin hit och ska hjälpa mig att tapetsera. Jag hade tänkt mig väggen i Claras rum men Carin tror att det kommer att gå så fort att vi kan göra väggen  i vårt sovrum också. Spännande, får se hur vi hinner. Det är dessa fototapeter som ska upp, gissa vilken som ska vart?

 Bilden är lånad, för ursprungskällan klicka på bilden.

 Bilden är lånad, för ursprungskällan klicka på bilden.

Kommer bilder senare i veckan på resultatet.
Ha nu en fin vecka allihopa, själv går jag ju inte tillbaka till jobbet något mer och det känns konstigt. Känslan i fredags var den samma som sommaren -09, märklig. Men nu vet jag hur fort det går så jag lovar, jag ska njuta av mina underbara, vackra barn!

1 kommentar:

  1. Hihi ja jag undrar vilken som ska placeras var.. hmm svårt :) Ska bli spännande att se sen. I vårt barnrum blir det en fondvägg med giraffer. Ska bli spännande att se det också sen. Det är min sambo som hal valt. Först hade jag önskemålet med ränder och en fondvägg med prickar. Men så ville han ha ett mer barnsligt rum och då fick han välja :) Då blev det giraffer. Jag tror det kan bli riktigt bra.

    Njut nu av din ledighet. Kroppen behöver det. Kram Josefin

    (Nu får du kanske lika mycket tid att blogga som jag haha. Fast du har ju en liten att ta hand om också).

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda