tisdag 24 maj 2011

Världens bästa mamma

Sitter här med Clara i soffan och pussas och kramas. Snart ska vi borsta tänder, göra välling och lillfia ska hoppa i säng. 
 Jag kramar om henne och säger, "du är världens finaste tjej, världens goaste tjej, världens bästa tjej, världens bästa tjej Clara!" Då tittar hon på mig men sin sjukt finurliga blick och säger; "mamma, min mamma, världens bästa mamma!" på sitt alldeles egna urgulliga vis. Mitt hjärta smälter och ögonen tåras. Jag har världens bästa, finaste, älskvärda, underbaraste dotter! 
Tack Clara!



2 kommentarer:

  1. Claraskrutten är verkligen världens underbaraste unge!!! Pussa på henne imorrn är hon vaknat <3

    SvaraRadera
  2. Världens goaste lilla Clara. Vill träffa henne på fredag om inte nåt askmoln ställer till besvär. Kan du sms:a Larry och Mels adress till mig Har skrivit kort men har ingen adressbok med oss. Ha det gott. Nu ska vi ut i solen igen och steka oss. Var ju en mulen dag igår så det gäller att passa på idag. Kramar.

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda