lördag 14 maj 2011

Kosläpp

Idag har jag och Clara varit till Storvik med fröknarna E och lilla Sixten för att titta när korna fick komma ut på bete. En riktigt mysig och rolig förmiddag har vi haft. Clara skratta så hon tjöt och satt och studsade på mina axlar ett tag.

Det blir garanterat ett besök nästa vår igen och då hoppas vi att pappan också kan följa med, han låg nämligen och sov efter nattens arbetspass.

Sen bar det av på kalas för att fira mostern Anna som fyllde år i veckan. Hennes bästa present var nog att hennes fina Andreas lånat sig en bil och tog en paus i C-uppsatsskrivandet nere i Jönköping och kom upp.

4 kommentarer:

  1. Men åh vad mysigt. Så roligt att hon blev så glad :) Jag skulle också vilja se kosläpp. Nästa år får hela familjen åka :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Åååh wiie så spännande. Du har ju varit med en gång och kanske kan känna igen vissa tecken. Jag själv har inte den blekaste aning om vad som händer i/med kroppen. Det moler, sticker till ibland osv.. men jag får nog se till att vänta ett tag till eftersom man hört att förstföderskor minsann går över tiden. Vi får väl se..

    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så roligt med kosläpp. För mig som är uppvuxen på landet betyder det sommar:)
    trevlig helg!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Vi var också på kosläpp igår, i Sundborn. Det var verkligen roligt! Men eftersom din svåger inte är den snabbaste på morgonen (hehe, jag passar på att skylla på honom när han inte kan försvara sig), och dessutom körde vi fel, så missade vi själva utspringet. Men de var fortfarande lyckliga och skuttiga när vi kom fram :) Snart måste vi komma och hälsa på er! Kramar

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda