måndag 12 mars 2012

You will never walk alone

Denna väggtext fick F av oss i farsdagspresent i höstas. Vi har inte kunnat bestämma oss vart vi ville ha den men igår så gjorde vi det och det blev bra.

Ni kan ju gissa vilket fotbollslag det hålls på i det här huset. Liverpools anthem har en mycket fin och betydelsefull text. Emma, min svägerska, sjöng den till Anton på hans dop. Den absolut vackraste version vi hört.
 Sett uppifrån trappen.
Gillar verkligen serien Hemnes från Ikea, vi har den här byrån i den inre hallen och sen tv-bänk och vitrinskåp i samma serie inne i vardagsrummet. Tavlan på byrån var en bröllopspresent från min morbror och hans fru. I hjärtat står texten till "Det vackraste".

4 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Fina ord! Och tavlan skulle jag gärna ha själv!
    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Eller Halal!?! Men eftersom jag inte är muslim funkar inget av uttrycken. Antar att det är farbror Jonas aka Chelseafanet som är i farten :)

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda