måndag 5 mars 2012

Besök hos bonuskusin med liten

Idag har jag, Anton, mamma och min farmor varit och hälsat på en av mina bonuskusiner, Matilda. Hon är storasyster till min minsta kusin och eftersom lillkusinens mamma och pappa är separerade träffar vi inte storasystrarna så ofta nuförtiden. Den 16 september blev Matilda mamma för första gången och nu äntligen kom vi iväg för att gratta dem. De hade nu också flyttat till sitt fina radhus, för två veckor sedan, så det var extra roligt att få se det också. Alldeles vid mitt jobb bor de så om ca 5,5 år kanske lilla Nils kommer till min skolan för att börja förskoleklassen.

Matilda gick i förra veckan en fotokurs på två dagar för att lära sig hur deras nya systemkamera fungerade med alla inställningar, så då ville hon ju såklart ta massa kort på grabbarna. Några blev det på mig och Anton också. Jag vill också ha en systemkamera!!!


 Fina lilla Nils.
 Älskade unge, mammas hjärta smälter varje gång jag ser på dig!

 Fina killarna, de hade så roligt åt varandra. Skrattade hejdlöst och klappade varandra på kinderna.
Kärlek!
Alla foton av Matilda Adolfsson.
Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda