torsdag 1 juli 2010

Utflyktsdag

Igår var vi på utflykt. Första stoppet på Claras blivande förskola. Kul hade hon med de "stora" småtjejerna och blivande fröken fick en kram. Det blir nog bra det där! Blev även glatt överraskad när jag hörde att de håller på att få rustat på avdelningarna. Tyckte det såg slitet ut när jag och F var dit och kikade. 

Sen var vi ut till mitt jobb och Clara fick äta mat i matsalen med alla de stora barnen, det blev inte så mycket mat för stumpans del. Alldeles för mycket att titta på. Sen blev hon ompysslad av två av mina "gamla" barn. Superroligt att leka i sandlådan!

Efter mellisstopp hemma åkte vi till sjukhuset där mormor/gammelmormor höll hus. Så glad att vi kom förbi men småbarn rekommenderades inte att vara inne på avdelningen pga att de ibland har TBC patienter. Så vi satt utanför i sofforna istället, lika bra gick det. Nu är hon hemma igen mormor och vi hoppas att det dröjer tills nästa sjukhusbesök!

Imorrn drar vi till prins Daniels hemstad för att gå på marknaden.

2 kommentarer:

  1. Oj, var Clara på sjukhuset? Hoppas att hon mår bra! Ge henne en riktigt stor kram från mig nästa gång du ser henne!

    Vad kul föresten att allt verkar gå så bra för er med husbygget och allt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att det kändes så bra med förskolan!
    Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda