lördag 17 juli 2010

Bassning

Bassning på mig. Jag och den här kameran, laddningssladden låg/ligger fortfarande nedpackad i en av alla kartonger som står på mor och fars garagevind. Nyckel tappades såklart bort och har varit spårlöst försvunnen i flera veckor. Så typisk, när man inte har kameran till hands och tar kort så blir det inte lika roligt att skriva för bilderna säger, som sagt, mer än ord. Nu är iaf nyckeln återfunnen och jag ska väl ta mig för att titta igenom alla kartongerna, måste hitta våra pass också då vi snart ska ut och flyga. 

Efter det ska jag ta mig en tur till tomten och visa vad som händer, grävning och fyllning och sen hoppas far min snart kunna fixa sprängmedel till en av bamsestenarna som måste sprängas. Det paddas en hel del och mer blir det, sen mina vänner så är det inte långt kvar till grunden läggs! Gahh, så himla nervöst på något vis, har pirr känslor i magen hela tiden för snart är vi igång på riktigt. Den 27 sparkas byggkreditivet igång och pengarna kan sättas i rullning.

1 kommentar:

  1. Hej! Nu sitter jag pa flygplatsen och vantar pa Jonas. Nervost! Han ar lite forsenad, men borde inte vara sa langt borta nu. Hoppas allt ar bra med er! Manga kramar

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda