torsdag 21 april 2011

Phil and Ted Explorer

I tisdags efter att jag slutat hoppade familjen in i bilen och for till Skärholmen där vi hittat en vagn på blocket. Nästan ny, inköpt nov. -10 så vi slog till. Vi hade nämligen kommit fram till att när man har en på inte riktigt två och en nyfödd kommer man att behöva kunna ha dem båda i vagnen. Det känns bra och vagnen verkar schysst, ska bara träna lite på att fälla ihop den så man ser lika flashig ut som killen instruktionsvideon.

När vi kom hem vid 20 så satte jag igång att städa, F nattade Clara och hon somnade inte förren framåt 22. Så då var det läge för säng för honom med, jag kunde dock inte sluta tvätta fönster mitt i svarta natten så jag höll på till typ 02. Nu sitter även de sista spröjsen uppe och det känns såå skönt.

Igår fyllde älsklingen år så det blev fika på kvällen. Innan det hade jag och Clara och morbror Jim en fullspäckad dag för att hinna fixa innan födelsedagsbarnet slutade jobbet. Jag tyckte att det var en briljant ide att överraska honom med en hel städ/tvätt av bilen. Det behövdes och glad blev han men min kropp höll på att bryta ihop igårkväll, inte det bästa att stå böjd i nästan två timmar, med först dammsugare, trasa och sen svamp för att få bilen skinande både på in och utsidan, när man redan har problem med foglossning och åderbråck.

Idag är en ny dag, vi ska snart gå till lekplatsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda