måndag 25 april 2011

Hoppsan

Igår hade F fått sitt nya jobbschema vilket betydde att jag skulle skriva schema för Clara till förskolan som vi ska ta med imorgon. Jag började med vecka 18 och trodde att jag skulle skriva för sju veckor, men insåg att det bara var t.o.m. v. 22 som jag skulle skriva. Jag går på ledighet den 7 juni (ev.från den 2, beror lite på hur mycket barn vi får på fritids klämfredagen den 3).  Jag har inte riktigt insett att det är så snart. Snart har vi en till liten krabat som flyttar in hos oss. Det är så svårt att förstå ibland och helt plötsligt så slås jag av att det faktiskt är på riktigt! Vi ska få en liten O här hemma. Clara blir storasyster, storasyster wow!

Vi är nu i vecka 33. 
Bilden är lånad. För att hitta ursprungskällan, klicka på bilden.
Jag är helt inställd på att få gå över även denna gång, men tänk om h*n bestämmer sig för att komma tidigare! Då blir jag chockad, jag har ju inte tagit så mycket ledigt innan BF eftersom jag tror att h*n kommer till midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda