onsdag 19 oktober 2011

Melissa Horn

Ikväll har jag och älsklingen varit på Melissa Horns premiärkonsert här i stan. Den var underbar och det var så härligt att få en vuxenkväll tillsammans. Vi blev medbjudna av min syster och hennes Andreas. Andreas pappas kusin, Krister, spelar piano/synt/munspel och körar i bandet så han hade gett Andreas fyra biljetter. Vi är så glada att vi fick följa med. Min moster Carin har varit barnvakt åt de små och det hade gått jättebra.

I foajén på konserthuset träffade jag en av mina elever. En tjej på åtta år som har Melissa som sin största idol. När vi kom till våra platser satt hon och hennes mamma framför oss, det var underbart att se denna lilla tjejs reaktioner under konserten. Ibland studsade hon av glädje i sin stol när hennes favoritlåtar kom. Vilken total lycka hon utstrålade!

Tack för ikväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda