fredag 28 oktober 2011

4 månader update

Anton 4 månader 28/10 2011. Storleksstatus vikt 7330 gram, längd 65 cm. Tänk så fort det går! Han rullar nu varvet runt sen någon dag tillbaka. Han smaskar i sig gröt på kvällarna med god aptit. Detta har dock än så länge inte gjort nån större skillnad på natten. Ett mål mindre har han velat ha vilket jag tycker är skönt men längtar ändå efter en natt med ett mål.
Han är en gó och glad liten kille som mest hela tiden är nöjd och tillfreds. Skrattar och ler så fort vi pratar med honom, Clara är största idolen och allt hon gör iakttar han med stor förundran.






Mammas skatt!

3 kommentarer:

  1. Finaste Anton!
    Längtar tills vi ses allihop :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad han är fin er Anton. Så mysig :)
    Och det här med dop. Oj oj oj, jag vill och måste döpa vår son men jag måste få tummen ur att ordna det också. Nu läste jag inte hela inlägget för jag ska kila iväg strax men hur kommer ni att lägga upp det? Om du skrivit det i inlägget ska jag läsa det sen :)

    Har du kikat in bloggen och sett vilket kakel jag till slut valde?

    Kram och trevlig helg /Josefin

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda