onsdag 27 juni 2012

Balkongkik och fika

Kom på att jag inte visat hur det ser ut på balkongen sedan den blev färdig.
Inte kan jag hitta kameran heller så jag får fortsätta med mobilbilder. Tur att jag har önskat mig en systemkamera i 30-årspresent av älsklingen.
Idag har min moster varit här för att uppvakta Anton då hon åker till London för att fira hennes lilla barnbarn Melina som fyller 1 år på lördag. Det blev fika ute på balkongen. Mysigt och mumsigt.
Jag har gjort minicupcakes från receptet jag la ut tidigare. Chokladmoussen hade jag i frysen och attans vad gott det blev. Men till kalaset på lördag tror jag att jag gör en vaniljmousse istället för det blev ganska mastigt.
Nu är det sängen som gäller för imorrn blir det paket på sängen för Anton. Stora killen! Dessvärre har inte de stora paketen från Lekmer kommit som jag förutsatte. Tur att han är så liten att han inte förstår.

Älskade góunge!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till Anton!:)
    Fint ni fått det på balkongen också!
    Härligt när barnen trivs i cykelkärran, man kan ju komma så mycket längre då.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint, härligt med balkong!

    Grattis till stora killen :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda