torsdag 21 juni 2012

Genom mitt bilfönster

Hej då Småland!

Tack för den här gången. I Småland träffades jag och min man 2005 och här blir det garanterat fler semestrar.
Underbar semester har vi nu varit på. Tors-mån i Göteborg hos barnens kusin Ella med föräldrar.

På måndagen åkte vi mot vackrare väder och destinationen var Lysingsbadet i Västervik. Vi förstår verkligen varför det kallas för ostkustens pärla. Vi har tillsammans med bästisfamiljen (Larsson) varit här och njutit av vackert väder, glada ungar och härliga dagar. Astrid Lindgrens värld var såklart ett måste. Mer om det en annan dag. Nu är vi påväg hem igen, där har brorsan sett om hushållet och trimmat hela tomten.

1 kommentar:

  1. Har ni varit i "mitt" vackra Småland!
    Vi har bott på Lysingsbadet med husvagn ett par gånger, det är mysigt med alla klippor. Antar att ni hade kul på Astrid Lindgrens värld, måste också åka dit i sommar med barnen.

    Kram Caroline

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda