torsdag 5 juli 2012

Markarbete inför altanbygge

Min kära man (och min pappa) har senaste veckan hållt på med markarbete bakom huset. Grävt, lagat grävar X antal gånger och fyllt igen och planat ut. Nu har vi kommit så långt som till paddning av den delen som fixats under veckan.
Det dammar rätt bra och jag som tvättade fönstren förra veckan. Men det är så härligt att det flyter på nu!
Första veckan tillbaka på jobbet för mig är det också. Jag känner mig en aningen snurrig men det är härligt att träffa barnen och kollegorna igen. Mysigt är det också med sommarlov och sommarlovsaktiviteter. Vattenlek har största delen av veckan bestått av i det underbara vädret och det är så kul att se deras glädje.

1 kommentar:

  1. Så spännande med altanbygge. Blir det med eller utan tak eller både och?

    Tack för gratulationen :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda