fredag 4 november 2011

En vecka

Ligger i sängen och ska sova. Jag funderar på hur det kommer att kännas om en vecka, då går jag till sängs för sista natten som fröken H och sen blir jag fru Ö. Jag insåg nog först idag att vi ska gifta oss och det är på riktigt och det är snart! Fantastiskt! Efter 6 år och 4 månader tillsammans ska vi bli man och fru. Det kunde jag väl aldrig tro den där första kvällen på Hultsfredsfestivalen den 14 juni 2005. Mitt lammkött och jag, festivaltofflarna blev på riktigt.

Vi har två underbara barn, ett härligt hus, en mysig hund och framtiden tillsammans. Störst av allt är kärleken! Jag är så otroligt lyckligt lottad och jag mår så himla bra, trivs med livet.

F, tack för allt du givit mig och tack för att jag får dela mitt liv med dig. Jag älskar dig så ofantligt mycket!

7 kommentarer:

  1. Nu vattnas det i ögonen...Gläds verkligen med er o önskar hela familjen all lycka. <3
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Så fint du har skrivit, Linda. Jag tror ni kommer att bli jättelyckliga tillsammans. Ni är två härliga människor som passar så bra ihop och ni är värda all lycka tillsammans med era barn. Kram! Carin.

    SvaraRadera
  3. Kram på dig min fina vän......jag(vi) önskar er all lycka.....och tänk att när du kommer tillbaka till oss på jobbet , så har du gått & bytt efternamn <3 Kärlek <3

    SvaraRadera
  4. MEN LINDA VA UNDERBART!!!önskar er all lycka och att ni får en magisk dag fina ni!kram jenny fröberg med familj

    SvaraRadera
  5. Kommer ihåg den där känslan, är ju bara två år sedan jag var där. Jag gick från fröken K till fru Å och det tog ett tag innan både jag och min omgivning vande sig vid mitt nya efternamn!:) Här var sonen, som var 11 år då, var jätte glad över att hela familjen äntligen hette samma. Vi gifte oss borgerligt kl 14, kl 14.30 fick jag ett sms från sonen där det bara stod vårt gemensamma efternamn.
    Njut av den här tiden, både innan och den dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Linda!
    GRATTIS
    Hade ingen aning att ni skulle gifta er! Va skoj.
    /Kristin

    SvaraRadera
  7. Grattis vilken speciell känsla! Hoppas man får bli fru V nångång.. hahaha! Lycka till!

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda