söndag 13 november 2011

En fantastisk dag och kväll

Vilken fantastisk dag och kväll vi hade igår. Det var alldeles underbart. Jag som var rädd att jag skulle bli sådär gråtmild i kyrkan, så ingen skulle höra vad jag sa, jag var mest sprallig och fnittrig. Min mamma sa att fötterna steppade på mig framme vid altaret, precis som när jag var barn och inte kunde stå still. Allt blev så perfekt och vi är så nöjda. Vi fick en superfin vigselcermoni och Anton en fin dopgudstjänst. Vi har idag öppnat presenter och tittat på filmer inspelade från dagen. Imorgon ska jag hämta kort som är inlagda på mamma och pappas dator.

Vi vill tacka alla som har varit med oss, både under förberedelser, för all otrolig hjälp, och till alla er som delade vår fina dag och för alla gåvor.
TACK!!!
Min fina brudbukett och Clara näbbukett.
Mina fina ringar. Vi bytte även våra förlovningsringar, då vi inte hittade någon vigselring som vi tyckte passade med den gamla förlovningsringen. Vi är båda mycket nöjda med valet, F's nya ring är också den otroligt snygg med svarta diamanter i.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Låter som ni haft en underbar dag att minnas. Dina ringar är verkligen fina!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis!! Härligt att det blev lyckat. Vilka snygga ringar, vart kommer dom ifrån? Jag har en önskan om att också få en ring snart...;=)

    SvaraRadera
  3. Grattis än en gång!:)
    Vacker bukett som påminde om min!;) Jätte vackra ringar också.Fina naglar också.
    Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!
Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad. Om du inte har ett google konto eller egen webbadress/blogg så kan du välja namn/webbadress och bara fylla i ditt namn!
Kram/Linda